Lonely

Inga missade samtal.
 
Inga sms.
 
Gå till inkorgen (0)
 
Fan vad trött jag är på det här. Jaga den lilla energi jag får av kontakt; ett mail, ett sms... Ännu mer av ett samtal. Det ska bli så fantastiskt skönt att slippa jaga.
 
Men jag känner oss, några veckor efter hemkomsten kommer jag sitta på jobbet och tjura över att han inte svarar i telefon, ha glömt att det ur det här perspektivet faktiskt är lyxigt att över huvud taget kunna ringa honom. Han kommer fortsätta som vanligt, lite disträ kommer han pyssla med sitt och glömma telefonen i en väska eller i bilen och inte svara. Det kommer göra mig vansinnig. Men sen kan jag åka hem och tala om det för honom, sen skratta åt oss och pussas. Massor ska vi pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback