Frustration

Jag blir så förbannat jävla frustrerad när karln befinner sig i Sverige men det ändå inte går att prata mer än en gång på en hel vecka! För att dom har kassa arbetstider. Nu sista månaden är det väl skönt om någon gång att kunna prata lite varje dag. När de har åkt räknar jag inte med att kunna prata så mycket, men nu är han ju bara 25 mil hemifrån med fullgod täckning på mobilen och ändå finns det inte tid eller möjlighet att ringa.

Något jag är trött på är att ringa och höra tonerna gå fram utan svar. DET kan få mig galen om något.

Kommentarer
Postat av: S

Det där med telefonsamtalen är fruktansvärt frustrerande. Jag blev också riktigt less på det mot slutet av utbildningen för jag visste ju vad jag hade att vänta. Trodde jag hade vant mig efter så lång tid men.. Under missionen har jag mailat när det har dykt upp något jag inte vill att han ska missa och det har gått riktigt bra.Skickat lite sms också men inga mängder. På något sätt tar man sig igenom det.

2012-04-28 @ 09:51:21
URL: http://thearmywife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback