Urladdning

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT SITTA HEMMA OCH VÄNTA PÅ FREDAGAR.

SÅ JÄVLA TRÖTT.

Så jävla trött på att fredagar äver överspeciella dagar där det är så fantastiskt skönt att äntligen få träffa den jag älskar. Så jävla trött på att fredagen aldrig blir som man tror, han kommer aldrig hem den tid som vi tänkt från början, eller så ändras det i sista minuten. Så jävla trött på att fredagarna går så fort, plötsligt är det lördag, plötsligt är det söndag och dags att åka. Dags för hej då.

Samtidigt älskar jag fredagarna. Det är ju en av de bästa dagarna på veckan, som enbart slås av lördagarna. De underbara lördagarna där vi är oslagbara, har hela dagen på oss utan hej eller hej då. Bara vi, bara hemma. Ångesten får vänta, den tar vi på söndagen.

Så jävla trött. Av veckopendling. Hur känns det den dagen han kommer hem på leave? Den dagen han åker tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej! Jag hittade din blogg via invidzonen. Jag måste bara säga det att du skriver väldigt bra och jag känner igen mitt förhållande i din korta presentation :) . Min sambo har precis fått anställning som militär, och det är skönt att veta att där finns andra som går igenom samma sak.

2011-05-19 @ 13:31:44
URL: http://ettflygandeliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback