Monday, oh monday

Då var det måndag igen. Det var svårt att kliva ur sängen i morse när det låg en halvnaken karl kvar där i, men jobbet kallar. Trist när man kommer hem och sängen är tom. Men så är det på måndagar, i bästa fall är det någon där på morgonen.

Den här måndagen gick i alla fall bättre än den förra, och veckan kommer gå fort med mycket sällskap. Projektet är att utrota ett getingsamhälle utan min sambo, hur det nu ska gå till eftersom jag har välutvecklad fobi för krypen. Tur att jag har annat sällskap i veckan som kanske kan hjälpa mig.

Eller om jag rentav har anticimex på hemförsäkringen, det vore top notch.

Ser ut att bli en solig och lite gladare vecka än den förra, det gillas skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback