Snart, snart...

Förutom inlägget jag la in för tre dagar sen har det varit lite snålt med uppdatering här på bloggen. Dels beror det på att jag har haft väldigt fullt upp och helt enkelt inte orkat uppdatera, men det beror också på att jag mått rätt bra. Jag har en tendens att få skrivhets när jag mår lite sämre, vill pumpa ur mig allt jag känner och tänker. Men nu har det alltså varit helt okej ett tag.

Nu till det härliga: idag är sista söndagen, sista hej då, på nästan 2 månader!! Sen ska vi testa det här med samboliv på riktigt, för nu har han jobbat in så mycket tid att han får 7 veckors ledigt på sommaren. Så länge har vi aldrig träffats någon gång sen vi blev ett par. Det blir spännande, och framförallt underbart.

Det ska bli kul att se hur det fungerar att vara två här hemma varje dag, ända sen jag flyttade hit så har jag ju varit ensam varje vecka med undantag för en ledig vecka som sambon var hemma. Det ska bli härligt.

Meeen lite för framåt som jag är så tänker jag direkt på hur jobbigt det blir med hej då efter semestern.

Men fuck it tänker jag sen; först njuter vi av semestern sen tar vi tag i hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback