Long time, no see

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här, det beror på semestrar. Tobias har haft semester ett tag och alltså varit hemma när jag kommit från jobbet, vilket har varit underbart. Vi har sedan varit iväg på en gemensam semester, vilket också var fantastiskt.

Jag känner mig rent av bortskämd med att kunna umgås så här ofta med honom, och att han inte är på väg någonstans.

Samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på nästa sommar, som jag förmodligen kommer spendera utan honom, när han är iväg på mission... Det är svårt att inte tänka på det samtidigt som jag försöker låta bli så mycket som möjligt eftersom det förstör den här sommaren.

Det kommer troligtvis vara lite kass uppdatering här, dels för att jag har fullt upp och för att jag försöker skjuta undan ämnet "utlandsmission" hur huvudet ett tag, låtsas att vi bor i ihop hela veckorna jämt och att han inte ska iväg.

Det blev inte något välskrivet inlägg direkt, men jag uppdaterar mer efter semestrarna, när hjärnan kopplat på veckopendling och sambolivet med försvarsmakten som arbetsgivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback