Back to black?

Riktigt så illa är det inte, jag tror att många veckors boostande på tillsammanskontot har gjort nytta. Det var inte lika slitsamt att säga hej då igår när det var den ångestfyllda söndagen, slutet på semestern. Snart är det ju helg igen. Men det är underbart att inte ha behövt längta på länge.

Hoppas att det håller i sig ett tag, förrådet med tillsammanskänslor. Det är så tråkigt att känna sig ensam när man är två.

Hoppas på en fin vecka och att jag hinner göra allt det där som jag har tänkt mig göra, som inte blir gjort när jag samlar minuter och sekunder tillsammans med min älskling.

"Du vet att jag kommer ångra varje sekund som jag inte umgås med dig när du väl åker på mission!"

Han tyckte inte resonemanget var rimligt. Men så känns det ibland, att alla sekunder ska räknas och tas tillvara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback