Keep going strong

Det enda jag märker är lite initiativlöshet och kort stubin. Kan väl inte skryta med den skarpaste hjärnan de här dagarna heller, men; jag ligger inte och grinar i armarna på min sambo med en Ben&Jerry i näven. Det gör mig glad. Det var nämligen vad jag fruktade den här sista veckan.

Just nu ligger han och sover på soffan, jag funderar på att gå dit och krypa ner snart. Det märks att det börjar närma sig nu när gruppchefen och vice gruppchefen åkt och deras flickvänner pratar om hur avskedet gick och så. Jag väljer att inte kalla det avsked, utan avresa med ett "vi ses snart" istället för avsked med ett "hej då".

Snart kan ju ha väldigt olika betydelser, i vårt fall ett par månader i taget.

Men jag får nog traska iväg och köpa mig en Ben&Jerry ändå, inte för att använda i självömkanssyfte utan för att det kommit en ny smak - Karamel Sutra - som jag måste prova. Helst tillsammans med sambon, så att jag inte kan sätta i mig hela halvlitern på egen hand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback