Söndag igen.

Sedan jag låg där hos massören och hon osmidigt presenterade antalet veckor för mig (som t.o.m. var felräknade, vi hade fler) kvar till missionen har jag inte kunnat låta bli att räkna. Nu sitter jag här, med precis den nedräkningen jag inte velat ha.

Han åkte idag igen. Det blir jobbigare för varje söndag, för varje gång blir det närmre det där avskedet inför en mycket längre period än en vecka i taget...

Vi småpratade lite om helgerna framöver för att planera lite. "Ja, och sen är jag ledig en hel vecka!" ubrister han glatt.

Mm. Men veckan efter den åker han...

Förbannade, jävla nedräkning!

Kommentarer
Postat av: T

Hej!

Jag hatar också den där nedräkningen!Min pojkvän åker också nu snart. Första gången han åker iväg. Funderar också på att skaffa en blogg för att kunna skriva av mig lite och få kontakt med andra i samma sits. Tycker du det hjälper att ha bloggen?Berättade för min pojkvän att jag funderade på att starta en blogg men han tyckte mest det va tramsigt.

2012-04-27 @ 09:51:28
Postat av: bakomsoldaten

Hej! Min pojkvän tycker också att bloggar är tramsigt, jag har en "vanlig" blogg också som han vet om men jag vet inte om jag har berättat om den här för honom. Jag tycker bloggen är bra för då kan jag spy ur mig alla känslor här istället för att göra det till honom varje gång, för det är ju inte alltid hans fel att jag blir frustrerad och förbannad. Sedan är det en tröst att veta att någon läser det jag skriver, utan att jag behöver berätta det för en enskild person. Det är svårt att förklara, men på något sätt känns det tröstande.



Testa, det är ju bara att ta bort bloggen om du ångrar dig :) Tycker karln att det är tramsigt så behöver han inte läsa, eller för den delen, veta om att du har en.



Jag har också köpt en vanlig skrivbok som jag skriver ner sådant jag inte vill ha på bloggen i, ska försöka skriva där varje dag och tvinga mig att sätta ord på känslorna.



Det är första gången för oss också, vill du ha direktkontakt med mig kan du maila [email protected] :)



Stor kram!

2012-04-28 @ 09:31:51
URL: http://bakomsoldaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback