Time goes by

Det känns fortfarande bra. Det har idag gått exakt en vecka sedan avresa, och jag är inte alls så upptagen med att tänka på att min älskling befinner sig i ett farligt land 500 mil bort som jag hade räknat med. Inte alls. Det går faktiskt riktigt bra. Lite okoncentrerad ibland, lite tröttare, lite mer lättirriterad. Annars går det faktiskt bra. Jag var rädd att jag skulle må så dåligt att jag inte skulle fungera bra på jobbet, eller gråta hela kvällarna och bara äta Ben&Jerry. Men det gör jag inte. Jag fungerar på jobbet, lagar mat när jag kommer hem och tränar enligt planerna. Det går bra. Tack vare alla förberedelser, såklart. Jag förväntar mig heller inte att det kommer gå så här lätt två månader till, men än så länge gör det det, och jag tänker njuta. Hoppas att ni andra också har det bra!

Kommentarer
Postat av: sparv

Vad jag blir glad av att läsa ditt inlägg:) Jag har följt din blogg sen den startade och det glädjer mig att du fått en så bra start på missionen med tanke på vilket oro du upplevt till och från. Du kommer fixa detta galant!



Kram Sparv

2012-05-31 @ 08:26:22
URL: http://uppdragafghanistan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback