Fan, förlåt igen

Update en gång i månaden är inte okej. Det här är nog en av de sämst uppdaterade bloggarna, jag förstår om ni sedan länge tröttnat på att besöka den för att kika efter nya inlägg.
 
En hel del har hänt sedan sist, det har hunnit varit leave och ny avresa. Leaven var underbar, vi hade bara planerat några mindre saker som bara var till för att njuta, resten använde vi som tillsammanstid och spontana resor till släkt och vänner. Det var skönt, vi fick till en bra blandning mellan aktiviteter och soffhäng.
 
Avresan var inte lika underbar. Den kunde visserligen ha varit värre än den var, men jag tyckte att det var tuffare att säga hej då nu än det var första gången. Nu är det inte lika nytt och spännande längre, nu vet vi båda vad som väntar och vi kan bara hoppas på att det inte blir allt för spännande. Den här gången kan jag heller inte tänka att det ska bli spännande och roligt för honom, för det är ju inte spännande den här gången. Han verkade inte tycka att det var särskilt roligt heller, hade hellre stannat kvar hemma. Men nu är det som det är och vi gjorde det bästa av det.
 
Nu har nedräkningen börjat. Jag har börjat fylla kalendern med roliga saker och ska försöka hinna med att göra allt sådant som jag tänkt hinna under sommaren/hösten och inte kasta bort kvällar och helger på att tycka synd om mig själv. Vi klarade det en gång, vi kan klara det igen!
 
Hur har det gått för er andra, de flesta har väl hunnit ha en leave nu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback